Πού πήγε η πρωτεΐνη τρέλα,

Ραφιναρισμένο αλάτι,

Ραφιναρισμένο αλάτι,έκανε μια βιομηχανική μέθοδο και επίσης να καταναλώνονται σε μεγαλύτερες ποσότητες, τις ανησυχίες, καθώς και ζημιές, ιδίως τα νεφρά μας. Π. χ. αλατισμένα πατατάκια περιέχουν ένα ειδικά δημιουργημένο προσεκτικά nadrcenou αλάτι απεργία τη γεύση μας και δεν είμαστε σε θέση να σταθεί μέχρι και επίσης να σταματήσει. Αλάτι, σήμερα, προσθέτει, επίσης, σε όλα τα βιομηχανικά παραγόμενων τροφίμων ως dressing. Γιατί η λεγόμενη přesolení. Τυπικά τα παραπάνω τρόφιμα είναι οι μεγάλες ποσότητες που τρώμε καθημερινά. Βάζει ένα στέλεχος για το πεπτικό μας σύστημα, αφυδατώνει το δέρμα μας καθώς και οδηγούν στην πρόωρη γήρανση.

Επιπλέον, οι ηπα δημιουργείται σε εξάρτηση από αυτά τα τρόφιμα. Στο παρελθόν, θα εκτιμηθεί, όταν το φαγητό εξαιρετική γεύση και άρωμα. Η κύρια τροφή τους ήταν τα στοιχεία από το γεωργό και κτηνοτρόφο. Στη συνέχεια, σε αντίθεση με τα τρόφιμα από τη φύση άρχισαν να διαφημίζουν καθώς και την αξία των προϊόντων από το εργοστάσιο. Η σύνθεση αυτών των στοιχείων, ρυθμίζεται σύμφωνα με την παρούσα μόδας δεν το έχετε, γιατί πραγματικά έκλεισε χοληστερόλη, λίπη, ή πάρα πολλές θερμίδες. Μετά από αυτό ήρθαν τα χρόνια, όταν τα φώτα της δημοσιότητας ήταν τα στοιχεία που περιέχονται κάτι που είχε χάσει. Ως παράδειγμα, τα προϊόντα που περιλαμβάνονται φυτικές ίνες, προβιοτικά και επίσης, πιο πρόσφατα, με ωμέγα-3 λιπαρά.

Η γοητεία με την πρωτεΐνη Η κύρια πώληση κόλπο αυτές τις μέρες είναι οι πρωτεΐνες. Δυστυχώς, δεν προσελκύονται από το σολομό και, επίσης, αυγό, ωστόσο ultra-επεξεργασία στοιχείων που είναι υγιή πρωτεΐνη εμπλουτισμένο επίσης αν σε homeopatickém ποσό. Τοποθετήστε μια ένδειξη υγιή πρωτεϊνική στη συσκευασία του προϊόντος και, επίσης, θα πρέπει πωλήσεων χτύπημα! Αγρότης και κτηνοτρόφος δεν έχουμε ανάγκη από θαύματα η μαγεία λαμβάνει χώρα απασχολημένος, καθώς και οι γεύσεις, τα αρώματα και επίσης τα χρώματα παρέχουν τα φαρμακεία!.

Γιατί ενοχλεί την προετοιμασία αυγά ή ψάρι,

Γιατί ενοχλεί την προετοιμασία αυγά ή ψάρι,όταν μπορούμε να φτάσετε γρήγορα για το σιτάρι srdíčkách με υγιή πρωτεΐνες ή απλά ανακατέψτε τα δισκία σε νερό. Η αγορά τροφίμων λειτουργία συμμορφώνεται με, καθώς και προσθέτει πρωτεΐνη, που μόνο πηγαίνει. Εκτός από τα συμβατικά πρωτεΐνη σφαίρες, μπαρ και επίσης shakes μπορείτε να αποκτήσετε υψηλή πρωτεϊνική ζυμαρικά, κουλουράκια ή μπισκότα. Σήμερα, επίσης, να ενισχύσει και να πραγματικούς πόρους της πρωτεΐνης. Μπορείτε να βάλετε γάλα σόγιας με έξτρα πρωτεΐνη. Απεργίες την αλήθεια ότι η ανησυχία των πρωτεϊνική έλλειψη παροτρύνω την πρόσληψη εξαιρετικά εξευγενισμένα τρόφιμα σε αντίθεση με τα τρόφιμα.

Ήρθε ως αποτέλεσμα της μάχης μεταξύ λίπη και επίσης υδατάνθρακες. Μετά από χρόνια protitukové υστερία που μας έχει φτάσει εδώ η μάχη εναντίον υδατάνθρακες. Καταλαβαίνεις, όταν δύο διαμάχη, κερδίζει το 3ο. Και αυτό είναι ακριβώς ό, τι έχω πρωτεΐνες στο προσκήνιο. Πολλοί από εμάς διστάζουμε των λιπών, πολλές από υδατάνθρακες και, επίσης, ορισμένα από τα δύο. Όμως κάτι πρέπει να φάμε, καθώς και προς το παρόν ως το καλύτερο φαίνεται πρωτεΐνη. Συχνά δεν καταλαβαίνουμε ότι μια τέτοια τεχνική είναι μόνο μια επέκταση της άκριτη κατανάλωση των θρεπτικών συστατικών σε αντίθεση με το κανονικό φαγητό.

Ο ενθουσιασμός μας με πρωτεΐνη,

Ο ενθουσιασμός μας με πρωτεΐνη,και συνήθως ακατανόητα έκκληση práškovaných μίγματα είναι η σημερινή εκδήλωση της λεγόμενης nutricionismu, η αίσθηση, η οποία καθορίζει και επίσης κλείνει ο Μάικλ Πόλαν για περισσότερα από 10 χρόνια. Ποιος πραγματικά ασχολείται με την απουσία υγιή πρωτεΐνη Αν μπορείτε να διαβάσετε αυτό και τόνισε, επίσης, πέρα από την απουσία της πρωτεΐνης, είναι σχεδόν συγκεκριμένο που έχετε αποκτήσει αρκετή.

Από τις βιομηχανικές χώρες και, επίσης, το κολλέγιο που γενικά έχουν επαρκή τροφή ή αντί περίσσεια, και συνήθως είναι přejídáme. Εγώ δεν αναρωτιέμαι γι ‘ αυτό είναι για μας υγιή πρωτεΐνη στη διατροφή απαραίτητη. Εκτός από τα λίπη είναι ζωτικής σημασίας συστατικό και απαιτούν να τα καταναλώσει. Το πρόβλημα είναι ότι ο μέσος άνθρωπος στις αναπτυγμένες χώρες έχει επαρκή πρωτεΐνη, ή αρκετά για να αποκτήσει από το κανονικό φαγητό. Τρούφα πρόσθεσε πρωτεΐνη στο φαγητό είναι η λύση σε ένα πρόβλημα που δεν υπάρχει.

Το κρέας πρέπει να καταναλώνεται με φειδώ

Σήμερα τα περισσότερα άτομα ευρέως,

γνωστό, ότι μόνο το πώς, καθώς και το τι τρώμε και ζούμε και, επίσης, θα δούμε. Το φαγητό δεν εξαρτάται μόνο την υγεία μας, ωστόσο, απολύτως, επίσης, το μέγεθος της ζωής μας. Πιάτα, τα οποία διέπονται μόνο από τον αριθμό των θερμίδων, είναι από φυσική άποψη λάθος. Ένα σημαντικό γεγονός σε αυτό το φαγητό δεν είναι η ποικιλία των θερμίδων που λαμβάνονται σε τρόφιμα, αλλά το πόσο η εξουσία απορρέει από τον οργανισμό κατά την πέψη των τροφίμων.

Σήμερα τα περισσότερα άτομα ευρέως,

Ως παράδειγμα, φυτικά τρόφιμα έχουν λιγότερες θερμίδες, αλλά το σώμα μας σε όλη τους την επεξεργασία αποκτά επιπλέον δύναμη. Το σώμα αισθάνεται πραγματικά ελαφρύτερο από ό, τι μετά την κατανάλωση του κρέατος, το οποίο είναι δύσκολο να χωνέψει, καθώς και την πέψη των τροφίμων παίρνει ένα μεγάλο χρονικό διάστημα. Κρέας σε μεγάλο βαθμό ενισχύει το νευρικό σύστημα. Pet λίπος έχει ξανθίνης και επίσης στο μυαλό παράγει ένα προϊόν συγκρίσιμη με τη μορφίνη, έτσι ώστε να λειτουργεί με την έννοια του numbing επίδραση. Κρέας προτιμήσεις εξαιρετική, αλλά μετά την πρόσληψη θέλουμε να χαλαρώσει πριν βυθιστεί το δικαίωμα στη δουλειά.

αν με οποιοδήποτε τρόπο, και επίσης καλύτερα από biochovu Ακριβώς όπως το γάλα, καθώς το γάλα στοιχεία δεν φέρει μόνο οφέλη, αλλά το τρώμε πολύ περισσότερο για την ευχαρίστηση, χωρίς να το γνωρίζουν. Το γάλα που περιλαμβάνει καζεΐνης. Η δομή των μορίων είναι παρόμοια με τα μόρια των ναρκωτικών και παράγει τον εθισμό μας. Γαλακτοκομικά είδη καταναλώνονται σε μεγαλύτερο βαθμό μας μικροοργανισμός ανησυχείς και, επίσης, πάνω απ ‘ όλα zahleňují. Καλύτερη πέψη είναι ξινά γαλακτοκομικά προϊόντα, φρέσκια σαντιγί λοσιόν, καθώς και το βούτυρο. Άλλα τρόφιμα που επίσης δεν αυξάνονται, είναι τα τρόφιμα που αποτελούνται από glutein γλουτένη, η οποία είναι κατά κύριο λόγο λευκό αλεύρι σίτου και, επίσης, αντικείμενα κατασκευασμένα από αυτό που γίνεται.

Η γλουτένη δημιουργεί επίσης μια εξάρτηση

και, επίσης, τα μόρια του είναι παρόμοιες με εκείνες των οπιούχων. Επιπλέον, για να μας διακηρύσσει ότι ραβδιά. Ναι, είναι σε θέση να μπλοκάρει την επένδυση της το μικρό έντερο, ως εκ τούτου, προστατεύει από την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών. Σήμερα παρέχει το άσπρο αλεύρι και όλα σχεδόν τα προϊόντα ως υλικό πληρώσεως, ειδικά σε επιδόρπια, αλλά επίσης μια ποικιλία από μούσλι μπαρ κ. λπ. Αναμφίβολα πολλοί έχουν ακούσει για την κοιλιοκάκη.

Η γλουτένη δημιουργεί επίσης μια εξάρτηση

Τα άτομα που έχουν κοιλιοκάκη, είναι η γλουτένη σημαντικά αλλεργικός, καθώς και έχουν ασφαλίσει το μικρό έντερο, το οποίο απελευθερώνει θρεπτικά συστατικά από την παρακολούθηση των τροφίμων, ή ελάχιστα. Στο μεταξύ το λευκό τοξίνες αποτελείται από το άσπρο γυαλισμένο ζάχαρη, καθώς και πρόστιμο-συντονισμένοι αλάτι. Αυτό σημαίνει ότι και οι δύο από αυτά τα τρόφιμα ελέγχονται από την εμπορική, τη χημική διαδικασία. Πρόστιμο-συντονισμένοι ζάχαρη, το λεγόμενο γρήγορο ζάχαρη έχει υψηλό γλυκαιμικό δείκτη, η οποία προκαλεί υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα, η οποία δημιουργεί glukotoxicitu. Ι. ε., αν υπάρχει σακχάρου στο αίμα, καθώς, έτσι είναι δηλητηριώδη. Ζάχαρη σε μια τέτοια περίπτωση, τις πρωτεΐνες, και αυτό είναι επιζήμιο.

Γρήγορα τα σάκχαρα που καταναλώνουμε κάθε μέρα, σχεδόν όλη την ώρα, βρίσκεται σε ό, τι. Φυσική ζάχαρη, επίσης γνωστή ως “προστατευόμενη ζάχαρη” είναι μια ζάχαρη σωματιδίων στη συσκευασία του προϊόντος από τον πολτό και, επίσης, το σώμα του αυτό το δοχείο πρέπει να διαδοχική διαδικασία και, επίσης, να διανείμετε. Αυτό συμβαίνει σταδιακά σε μια ταχεία ζάχαρης, εφόσον η συσκευασία του προϊόντος παραμένει στην εμπορική επεξεργασία των ανοιχτή βία και, επίσης, τη ζάχαρη, το περιεχόμενο web πηγαίνει αμέσως στο αίμα. Επίπεδο του σακχάρου στο αίμα μετά το γεύμα, ανεβαίνει σημαντικά. Αυτό είναι το κύριο ζήτημα με τη βελτίωση των σακχάρων.